Eric
Goody two-shoes
Nope.avi
Romantic interest (IC): Kelly <3
|
Post by Eric on Nov 14, 2013 14:34:09 GMT
Ik vraag me dit al een tijdje af.
Als je een character hebt die mee doet met bv. een zombie RP, dan is alles wat daar binnen gebeurd toch een 'andere wereld' dan een RP waar de wereld niet door zombies opgegeten is? En dus, zal het character zich in de andere wereld niks herrinerren van de zombie RP?
En wat als je character in een RP zijn vinger verliest, zou dat dan mee genomen worden in andere RP's, die zich in een geheel andere wereld afspelen?
NOOB QUESTIONS FTW!
|
|
|
Post by Sad Jaden on Nov 14, 2013 16:38:14 GMT
Ik denk dat dat persoonlijk is en wat de speler zelf wil. (Hehe, vinger eraf, iemand heeft de Amo/Liv rp doodgelezen xD)
Anyhoo. Hoe ik het zie en hoe ik het ZELF doe is zo, hierbij een voorbeeld;
1. Shen zit in een RP met een liefdesinteresse, wat lange termijn is (hah, zie je het al voor je, Shen?) en waar hij veel meemaakt en veel leert, ook heel wat character opbouw doorgaat. Dit neem ik zelf mee in zijn backstory.
2. Shen zit in een voor hem normaal onmogelijke situatie. Bijvoorbeeld hij is een character uit het heden, als hij ineens in de toekomst zit. Hier zijn hele extreme dingen aanwezig om te overleven. Bijvoorbeeld robot benen o.d.
Zelf wil ik de robotbenen niet bij mijn character houden. Eventuele changes die hij ondergaat mentaal neem ik mee als ik ze interessant vind. Dus het ligt puur aan wat je wilt. Bijvoorbeeld Amo en Nomi hebben eerdere relaties gehad, die neem ik mee omdat ze bij hun setting passen en ze diepte geven.
Ik weet niet of het helpt en of ik het goed genoeg heb uitgelegd, maar zo zie ik het persoonlijk.
|
|
|
Post by Poncho on Nov 15, 2013 19:58:23 GMT
Same, dingen als relaties neem ik mee, mits het logisch is (honderd procent realistische rp maakt het een character vrij moeilijk bevriend te zijn met een weerwolf) en hetzelfde geldt voor lichamelijke en geestelijke veranderingen als littekens, spiermassa, psychological damage etc.
Het is echt een beetje wat je zelf het fijnst vindt, denk ik.
|
|