|
Post by Poncho on Nov 4, 2013 9:58:57 GMT
NOTE; HET GEEFT NIET ALS JE NIET SUPERVEEL VOORKENNIS HEBT.het is echt niet nodig de hele geschiedenis te kennen, het meeste is overigens ook wel op te zoeken en als je ook maar een spel hebt gespeeld weet je over de rassen sowieso al wel wat je weten moeten XD En bij twijfel; elder scrolls wiki helpt je verder ^_^ Morrowind, Ciirodyl en Skyrim zijn de hoofdlanden, anders wordt t wel erg huge xD Eileen: Loretta Dawnroad Inge: Garag Ro'Zorg Adrian Brunfaire Moar maps;members.shaw.ca/rado907/maps/morrowind.jpgVvardenfel, het grootste deel van MOrrowind,beetje het centrum images4.wikia.nocookie.net/__cb20111127145803/elderscrolls/images/8/88/Skyrimmap.pngMap van Skyrim tamrielfoundry.com/wp-content/uploads/2013/07/cyrodiil_map.jpgMap van Cyrodiil Paar screens van de drie: Morrowind:Tel Branora (wordt beheerst door mages-groep 'House Telvanni'. Houden niet van buitenlanders. At ALL. Pelagiad. Simpel Imperial stadje. Ald'Ruhn Landscape; Solstheim: Cyrodiil:Ayleid ruins Kvatch Simpele barakken Meer ruins Sewers landscape Skyrim;Landscape Whiterun Cave: Solitude: (met in de verte The Blue Palace)
|
|
|
Post by Loretta Dawnroad on Nov 4, 2013 11:09:59 GMT
De woorden galmden nog na in haar oren. Het geld moest terugkomen, hoe dan ook. Maar; de mensen moesten blijven leven. Het werd op haar hart gedrukt. De boog trilde in haar handen, haar blik verscherpte. In de verte klonk wolvengehuil, een kreun, een doffe klap. Daarna wat gesputter. Blijkbaar was er iemand te grazen genomen. Loretta was op het matje geroepen bij haar baas, dat het dodenaantal bij haar opdrachten de spuigaten uit liep. Ze had er geen antwoord op gegeven. Bij de thieveguild waren ze alleen van het jatten. Het gappen. Wisten zij veel dat het niet de enige groep was waar Loretta deel van uit maakte? In Riften werd ze door de Jarl op handen gedragen, terwijl ze ondertussen onder zijn neus door mensen beroofde van hun geld en hun leven. Het groepje met dieven was niet van het moorden, maar om een bepaalde reden hielden ze Loretta er wel tussen. Misschien was het angst, misschien was het onkunde. Maar goed. Het was dus duidelijk dat ze nu op haar passen moest gaan letten. As if. De man viel met een plof voorover in het zand, de pijl trilde nog na in zijn nek. "Idioot," siste Loretta tussen haar tanden door. Hij had haar eerder opgemerkt, maar had haar enkel een bepaalde blik gegeven waar Loretta niet bepaald van gediend was. De man had haar enkel als bedpartner bekeken en dat was nou toevallig net iets waar ze niet van gediend was. Toen ze hem duidelijk had gemaakt dat ze allesbehalve geïnteresseerd was, was hij nog pissig geweest ook. Ze rolde met haar ogen terwijl ze de pijl uit zijn lichaam trok en hem schoonmaakte met haar mantel. Terug in de koker. Nu eens kijken of hij nog wat geld in zijn buidel had. Wel een certificaat. Toevallig datgene wat ze wouden hebben daar bij die groep. En die sleutel was volgens haar van zijn huis, waar hij ook nog boeiende spullen had liggen. Mooi. Kon ze nog eens heen als ze wou.
- niet af -
|
|
Garag Ro'Zorg
Goody two-shoes
Occupation (IC): Assassin
Romantic interest (IC): //
D.O.B./age (IC): 23
|
Post by Garag Ro'Zorg on Nov 4, 2013 21:44:05 GMT
Met een misselijkmakend gelud doorkliefde de enorme bijl het hoofd van de man. De vrouwelijke Orc die ermee vocht, spon om haar as en onthoofde de tweede overvaller die haar van achteren aan had willen vallen. Ze borg de bijl weer op en keek een moment lang naar de sneeuw die rood kleurde van het bloed. Toen liep ze echter weer verder. Geen medelijden voor dit volk. Je kruisde haar pad en viel in ongenade, je stierf. Bij een kruispunt bleef ze staan. Ze nam het pad richting Windhelm. Ze had er een contract openstaan, in een inn, dus dat zou waarschijnlijk wel weer gedoe geven. Garag verwelkomde het. De sneeuw knerpte onder haar in zware metalen laarzen gehulde voeten. Ze was van top tot teen in zwaar armor gekleed. Alleen haar hoofd was vrij. Ze wilde de bloedspetters van haar vijnanden op haar lippen kunnen proeven. Twee geiten staken over en Garag keek ze kort na, zonder te vertragen. Ze keek rond. De ruige, hoge besneeuwde bergen, de wilde rivieren, het ijs aan de rotsen. Het stond in schril contrast met de omgeving in Orsinium, maar Garag vond het hier mooier. De kou kon ze toch wel hebben. Ze was taai en met zoveel metaal en bont om je heen kreeg je het niet snel koud. In de verte begon Windhelm op te doemen en een gevoel van opwinding dook op in de maag van de Orc.
|
|
Adrian Brunfaire
Goody two-shoes
Occupation (IC): Mage
Romantic interest (IC): //
D.O.B./age (IC): 26
|
Post by Adrian Brunfaire on Nov 4, 2013 21:57:26 GMT
"Ooit wel eens in Windhelm geweest?" vroeg een buitengewoon jonge studente aan de jonge man die verbaasd opkeek van het boek over Saarthal waarin hij verdiept was. Hij haalde een hand door zijn rossige haar. "Ja, hoezo?" vroeg hij een beetje verward. De studente, Dunmer, zo te zien, glimlachte. "Nou, ik hoorde van Mirabelle dat jij veel reisde, en ik ga er misschien met een paar dagen heen." Adrian sloot het boek en glimlachte toegeeflijk. "Wat wil je weten?" "Is er daar een plek waar ik kan slapen?" Adrian knikte. "Ja, je kan bij de Candlehearth Hall terecht. Ik moet je wel waarschuwen, eigenlijk.." zei hij aarzelend. De elf keek hem verwonderd aan. "Hoezo dat dan?" "De Nords zijn niet de meest tolerante jongens, en hier in het College valt het mee, maar Windhelm lijkt wel het epicentrum van hun racisme," legde Adrian met een lichte zucht uit. "Dunmer als jij en Argonians hebben het veruit het zwaarst. De Dunmer hebben hun eigen sloppenwijk en worden in alles benadeeld." Hij glimlachte wrang. "Maar de Argonians hebben het nog erger. Ze mogen de stadsmuren niet eens binnen en slapen in een grote barak." Ze was er stil van. Adrian stond op en legde een hand op haar schouder. "Luister, ik zeg dit niet om je angstvallig daar weg te houden, maar denk er wel goed over na. Ik weet niet waarom je erheen wil, maar iedereen die geen Nord is is beter af buiten Windhelm.." Een tijdje was het stil. Adrian zette het boek dat hij tot voor de conversatie had zitten lezen terug in de kast. "Werd jij er goed behandeld?" vroeg het meisje uiteindelijk. Adrian haalde zijn schouders op. "Het is me niet zo aan te zien dat ik Breton ben, dat scheelde, maar ja, ik ben een mage he?" Hij glimlachte wrang. "Maar ik ga weer, ik moet nog een paar dingen voor Tolfdir regelen," zei hij rustig. "Oh, ok.. Bedankt voor het advies!" "Geen probleem." Hij verliet het Arcanaeum en daalde de trappen af, tot hij in de Hal de Elementen stond, op zoek naar de man die om zijn hulp had gevraagd.
|
|
|
Post by Loretta Dawnroad on Nov 10, 2013 13:19:52 GMT
Loretta vervolgde haar weg. Ze was op weg naar Windhelm, hoewel dat absoluut niet haar favoriete stad was van Skyrim. Eigenlijk, als ze heel eerlijk was, was Windhelm haar minst favoriete plek. Maar voor een opdracht moest ze daar wezen. Een van de contacten van de Thievesguild zat daar, verbracht zijn tijd daar in de inn en aan hem moest ze de spullen geven van de man die ze daarstraks van het leven had beroofd. Shit happens, dacht ze dan maar zo.
|
|