|
Post by thaqueenofchaos on Feb 9, 2014 10:50:42 GMT
Oké. Ik had al een idee voor een leerling. Ik zal die even uitwerken. En als niemand anders Ravenklauw wil leiden kan Gerda dat wel doen, maar die is niet super geschikt voor
|
|
|
Post by Sad Jaden on Feb 9, 2014 19:27:08 GMT
Dan wachten we nog even joh. We hebben nog tot de sorting ceremonie om mensen uit te kiezen ^^.
|
|
Izzy
Goody two-shoes
|
Post by Izzy on Feb 9, 2014 19:47:54 GMT
Hazel heeft ook in Ravenklauw gezeten maar ik weet niet of de vlieginstructeur in aanmerking komt x]
|
|
|
Post by Poncho on Feb 9, 2014 20:10:29 GMT
Izzy; 't gaat niet om haar functie, maar meer om of ze er qua persoonlijkheid geschikt voor is of niet. Kael is daarop een beetje een uitzondering, maar da's omdat hij zowel schoolhoofd als docent is en het dus echt te druk heeft om ook nog eens afdelingshoofd te zijn ^_^
|
|
gerda
Goody two-shoes
|
Post by gerda on Feb 13, 2014 8:55:08 GMT
Ik heb mijn leerling erin gegooid. Zij is nog niet zo goed uitgewerkt als Gerda.
|
|
Kael Brown
Goody two-shoes
Occupation (IC): Principal
Romantic interest (IC): //
D.O.B./age (IC): 23
|
Post by Kael Brown on Feb 13, 2014 10:08:47 GMT
Geeft niets ^_^ Als ik mijn Kael-post heb staan gooi ik haar er even bij
|
|
|
Post by Poncho on Mar 5, 2014 13:42:58 GMT
BOOP
MEDEDELING
Aangezien er best veel inactiviteit is en we wel erg graag hiermee door willen is besloten dat het leraren gesprek nog even door laten gaan (drie dagen max, tenzij het actiever wordt), tot het min of meer doodbloedt. Dan doen we gewoon een tijdssprong naar Perron 9 3/4, tenzij het docentengesprek nog op zou leven.
Inge uit
|
|